maanantai 24. syyskuuta 2012

Arvonta!

Pitäähän se Kotomon 1 v synttärin kunniaksi pistää pieni arvonta pystyyn.
Ihan kiitokseksi teille siellä ruudun takana, siitä että olette siellä, piipahdatte, joskus kommentoittekin. Koska olisihan tämä aika tylsää jos kukaan ei lukisi ja kommentoisi!

Palkintona on sekalainen kasa kaikkea mun mielestä kivaa. Sellainen sekametelisoppa, vähän niinkuin tämä blogikin.
Pari pakettia servettejä, metallinen sydänkoriste ja YSL:n "luksus" biologinen kuorintavoide.
(Kaikki olen ostanut oikeastaan itselleni, mutta ilahduttakoot nyt siis jotain muuta kun en ollut ehtinyt tahi raaskinut ottaa käyttöön.)

Arpoja saa seuraavasti:
1. Ole kirjautunut lukija bloggerissa ja / tai fb:ssä ja kommentoi tätä postausta ohjeen mukaisesti (1 tai 2 arpa) Lukijaksi voi toki liittyä nytkin
2. Jaa arvonnan linkki kuvan kanssa blogissa ja / tai fb:ssä (voit käyttää yllä olevaa kuvaa) (1 tai 2 arpaa)

Kommenttiin toivoisin risuja ja ruusuja, asioita jotka saavat palaamaan, juttuja joita on mielestäsi blogissa kiva nähdä. Juttu- tai kuva toiveet otan myös ilolla vastaan.
Kerro myös kommentissasi monellako arvalla osallistut (1-4) SEKÄ missä olet lukija / jakaja 

Tällä kertaa siis "Arvonnassa mukana" kommentit joutuvat suoraan delete-napin alle. Eli nyt vaan tarkkana kuin porkkana! ;)
Arvonta suoritetaan maanantai-iltanan 8.10. ja jotta voin ilmoittaa asiasta myös henkilökohtaisestikin laitappa kommenttiin myös s-posti mikäli se ei profiilissasi näy, kiitos!

Hauska olisi myöskin tutustua paremmin teihin lukijoihin, siis joku esittelykin voisi olla kiva!
Eli jotain henkilökohtaista vaihteeksi sinne kommentti-lootan puolelle! ;)

Osan teistä tunnen, osaa en. Googlen kauttakin tänne paljon tullaan, pääasiassa haetaan Kotomoa tai Kotomon Tainaa mutta oudompiakin hakuja on, kuten tässä kuussa:
-kissoja jotka on kuollut punkin takia (meillä ei oo kissoja. eikä punkkeja.)
- pippeli ja pimppi (jepjep)
- Leevi potalla (joka on meidän 6 v, että onneksi ei sentään)
- paras puusauna (meillä on sähköinen)
- pling pling sormukset ideapark. (pling pling vaan teillekkii)
 - omena askartelu (kuullostaa aika nahistuvalta)
- ihania sisustusblogeja (no tätä ei kyllä voi laskea siihen kategoriaan)
- muumitalo-kynttilälyhty (vaikuttaa ihan kivalta, mutta en oo ennen kuullutkaan moisesta)
- puhdas vaippa (?)

On mahtanut olla pettymyksiä jotkut kun ovatkin päätyneet tänne. harmi ;)

Ei muuta ku arvonta onnea kaikille tasapuolisesti!
Toivotteleepi Taina

26 kommenttia:

  1. No höpö höpö,onhan tää ihana sisustus(kin)blogi:)Mä vähän veikkaan että olen aika selkeästi aiemminkin kertonut misksi tykkään täällä käydä mutta toitottelen nyt sitä samaa:Arkihan on ihmisen parasta aikaa ja sä aivan selkeästi annat sille sen arvon mikä sille munkin mielestä kuuluu,vaikutat elämääsi tyytyväiseltä pirtsakalta ja sanavalmiilta SEKÄ hauskalta tyypiltä jonka juttuja ja touhuja seuraa ilokseen:)Sen lisäks sä jätät tosi kivoja kommentteja,vaikkei sun blogiin mitenkään liitykään:)Mitään postaustoiveita en kyllä osaa antaa kun sä mun mielstä postailet niin monipuolisesti muutenkin,jotenkin kuitenkin ajattelisin että JOS meillä olis samanlaisia allergioita niinkuin teillä niin niitä reseptejä ottaisin vastaan enemmänkin,näin mä luulen:)
    Mä luen ja aion jakaa molemmissa paikoissa joten kahdella arvalla mukaan ihanaan syntsäarvontaan!Vastasin muuten tänään sun haasteeseen,käyhän kurkkaamassa kun kerkiät;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiku sori siis neljällä arvalla tietysti mukaan,hitto mun pitäs ottaa matskan alkeisopetusta varmaan:D

      Poista
  2. Heippa! Aattelin olla kolmella arvalla mukana, eli oon kirjautunut, meinaan kommentoida ja vielä jakaa fb:ssä (siellä pitäisi olla myös s-posti saatavilla) :)
    Tykkään tästä ihan tavallisesta arjesta, sun askarteluista ja tuunailuista lasten kera, sekä sun kuvat teidän kodista sopii hyvin myös sisustusblogi kuviksi ja minähän tykkään katsella ja haaveilla kaikesta kauniista (mitä ei omasta kodista löydy) :D

    Ihanaa viikonjatkoa!

    VastaaPoista
  3. Lukija olen täällä ja FB:ssa eli kahdella arvalla pääsen kai mukaan.
    Pidän tavastasi pitää tätä blogia. Kuvat ihan tavallista arjesta ovat kivoja.
    Ai minä, tuota. Aikuinen nainen Savon sydämestä, kahden aikuisen lapsen äiti, yhden miehen vaimo. Blogista näet varmaan kaikki mun päähänpistot.

    VastaaPoista
  4. Mä oon oikeasti kirjautunut lukija, mutta monestakin syystä jätän usein kirjautumatta. :D Ja kommenttia pukkaa usein - halus tahi ei. Ja jakaakin aion. Jakaminen on kivaa.

    Ja mä oon sen sun ihanan rakkauspampulan alias kummipojan äitee pohjanmaalta. Kova puhumaan, aina touhuamassa ja monen mukulan äiti. Ja tänne mä tuun, koska sä oot kiva, sulla on kivaa (useimmiten tai ainakin täällä) ja mulla on ikävä sua.

    Halipus ja terkkuloita meiltä kaikilta!

    VastaaPoista
  5. Haha! Hyvät hakusanat! :D

    Miks mä täällä käyn.. No daaaa...ku Sää oot niin kiva ja Sun jutustelut ovat kivoja. Ja hauskoja!

    Ja arvaa mitä, vieläkään Sun blogi ei näy mun bloggerin lukulistalla. Ei se vaan halua pysyä siellä, vaikka sata kertaa oon lisänyt. Onneks on toi facebook, mutta siellä ku niin monesti on kaikkea diipadaapaa etusivu täynnä, niin saattaa jäädä huomaamatta uudet postaukset.
    Jos tämä ympäri-ämpäri kommentti kelpaa, niin kaikilla mukaan :)

    VastaaPoista
  6. Miks muilla on noihin ihania hakusanoja?!? :)
    Mulla on vaan tylsiä;)

    Mukana arvonnassa tietenkin. Lukumäärää en oikein tiedä;)
    Blogisi lukija olen:)
    Ja olen seuraaja FB:ssä, mutta verkkokaupan tunnuksilla, sillä siten sain blogit yhteen paikkaan "sotkemasta" omaa sivua.
    Jaan linkin omassa blogissa ARVONTOJA kohdassa, mutta ilman kuvaa niinkuin muutkin.

    Jaa, sitten ruusut ja risut...
    Risuja ei ole! :) Paitsi että en tahdo ehtiä aina kommentoimaan kaikkea. Ja se on risut mulle ;(
    Ruusuja: Jatka samaan malliin! Tykkään sun blogista tälläisenä kun se on:)

    VastaaPoista
  7. miekin mukaan arvontaan ja onnea yks- vuotiaalle :)
    sie oot semmonen ihana äityli ja arvostat kotiäitiyttä, perus arki kamaa, joka on mulle nyt niin tärkeä!
    ja sun kommentti mulle, että häntä pystyyn vaikka hakaneulalla oli niin paras !
    yhellä arvalla lukijana mukaan :)

    VastaaPoista
  8. Osallistunpa arvontaan minäkin, vaikka ikinä en mitään mistään voitakaan. Taisin jo edellisessä kommentissa johonkin edeltävään postaukseen atrinoida siitä miksi täällä tykkään käydä, ja vastaus on edelleen sama - elämänmakuista, aitoa, reipasta ja rempseetä menoa arjen iloineen ja suruineen. Sellainen kivan kotikutoinen meininki, tuntuu ihan kuin oikeesti ois oikeassa kodissa kylässä, eikä vain tuijottelis näyteikkunan idylliä. :) Ja kuka minä oon? No, oon sua kommenteillani kiusannut jonku verran joten joku haisu asiasta saattaa ehkä olla, mutta lyhyesti: tällainen himppasen alle 30 kahden 2,5v neitokaisen äiti, joka näpertää omasta ja ympäristön mielestä liikaa. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai nii, ja niitä arpoja tulis vissiin kaksi? (lukija täällä ja fb:ssä sekä kommentointia) :)

      Poista
  9. Onnea synttärisankarille! Kahdella arvalla mukana! :) Blogiasi on aina niin kiva lukea kivojen hyväntuulisten juttujesi takia. Tulen tänne piristymään! Otteet elävästä elämästä ovat parasta! Ja tykkäänhän toki katsella kuvia niin kauniista kodistanne. :) Jatka samaa hyvää rataa! :)

    VastaaPoista
  10. Onnea! Jatkat vain samaan malliin:) Kolmella arpalipukkeella mukaan :)
    T. marika, kolmen lapsen työssä käyvä äiti, kolmen tähden koti-blogista

    VastaaPoista
  11. Heippa!
    Olen tykästynyt tähän elämänmakuiseen blogiisi. Sinulla on aina kauniita kuvia ja aiheet kuuluvat siihen elämänpiiriin, josta mielestäni on kiva lukea. En tykkää yleensä mistään kovin suppeaan alueeseen keskittyneistä blogeista, joten sinun aihepiirisi tuntuu olevan melkoisen sopiva. Jatka samaan tapaan, luen tätä säännöllisesti! Mukaan lähden neljällä arvalla, linkit löytyvät FB:stä ja omasta blogistani.

    VastaaPoista
  12. Lukijana blogissa :D eli yhdellä mukana. Tykkään tavastasi kertoa elämästäsi. Tuntuu kuin oisit ystävä :)

    VastaaPoista
  13. Kahdella mukana, kun en osaa kännyllä linkittää ja sitten sen vaan unohtaisin:) Tää siun blogi on ihana ja elämää ja energiaa täynnä, niin kuin siekin♥

    VastaaPoista
  14. Hei,
    Mukana yhdellä arvalla. Olen lukija. Pidän blogistasi juuri tällaisena "sekametelisopana" (sellainen omanikin on ), mukava seurata arkeasi arjen touhuineen :)

    VastaaPoista
  15. Kirjoitat mielenkiintoisesti kivoista aiheista se saa minut palaamaan blogiisi yhä uudestaan satunnaisen säännöllisesti. Lukijana nykyään olen joten yhdellä arvalla olen mukana.

    VastaaPoista
  16. Tee yksi ihminen onnelliseksi joka päivä -vaikkapa vain itsesi.

    Tony Pettito

    Osallistun yhdellä arvalla.
    Kiitos kun jaksat pitää näin mukavaa blogia, arkinen elämä toisen näkökulmasta on vaan niin ihanaa!

    Sirpa

    VastaaPoista
  17. Tykkään blogisi tunnelmasta, kauniista mutta luonnollisen näköisistä kuvista, arkisista asioista, positiivisesta asenteestasi....monesta jutusta.
    Risuja ei nyt tuu mieleen, kerron jos tulee.

    Minusta sen verran, että nyt on voittoputki päällä...jo kaksi arvontavoittoa takana ;)
    (Mukana tässä kahdella arvalla)


    Hurjasti onnea vuosikkaalle!

    VastaaPoista
  18. Kolmella arvalla mukana (lukijana sekä täällä että fb:ssä + linkitän blogiini)! Sinulla on ihanan monipuolinen ja persoonallinen blogi. Kerrot juttuja omalla, rennolla ja hauskalla tavalla! Lisäksi kuvasi ovat upeita! Jatka siis samaan malliin!! ♥ Usein ihmettelen, miten ihmeessä ehdit touhuta kaikkea kolmen lapsen kanssa, aiheesta voisit joskus tehdä postauksen! Risuja en keksimälläkään keksi ;)

    VastaaPoista
  19. Hieppa..maanvaiva kautta tänne löysin ja jäin listoille. Aivan mahtavan monipuolinen ja elämänmakuinen blogi. just sellanen sillasalaatti niinko mullakin. :) kolmella arvalla koitan onneani :) minullakin arvonta menossa joten käyhän osallistumassa.

    VastaaPoista
  20. Arvonnassa mukana yhdellä arvalla. Kiva seurata blogiasi. Arjen pyörittämisestä huolimatta sinulla ei ideoita puutu.

    VastaaPoista
  21. Kaikin voimin mukana :) Siis lukija, kommentti ja linkitys omassa blogissa.
    Nyt tulee mieleen ekana sun postaukset siivouksesta, eli ne sänkyPUNKKIjutut ym. mutta yleensäkin tykkään sun tavasta kirjoittaa ja kertoilla ihan arkisia juttuja, niitä kaunistelematta ja kuitenkin sillai todentuntusesti ja rennosti :)
    Mä en tajuu, mistä te revitte noita googletusjuttuja...mun blogin villeimmät googletukset on olleet tyyliin "puusohva" (haluisin!) tai "kamala luonto" joka muuten oli just tollai "hipsuihin" kirjoitettu (musta täällä meillä päin on ihan kaunis luonto).

    Nyt linkittäään!!! :)

    VastaaPoista
  22. Ilmoittaudun mukaan arvontaan, kolmella arvalla, eli olen bloggerin ja naamakirjan kautta lukija ja jaan linkin naamakirjassa. Oma blogi koki kuvakadon, enkä ole yksinkertaisesti jaksanut sitä nostaa enää toimintaan.

    Tulin kurkkimaan alunperin rakennusprojektin kautta Kotomoa ja palaamaan saa sinun mukava maanläheinen otteesi ja kauniit sisustusideat. Ja se, että välillä saa aidosti kaikki olla niinkuin lapsiperheessä onkin :D

    Aivan ihanaa syksyä!

    VastaaPoista
  23. Yhdellä arvalla mukana, facebookin tykkääjänä. Pidän blogisi arkisuudesta ja siitä että kuvat eivät ole liian taiteellisia. Reippaita juttuja on kiva lukea! Jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
  24. Onnea suuren suuresti blogin ensinmäisistä synttäreistä. Ajankuluksi luen usein blogiasi. Kahdella arvalla mukana kivassa arvonnassa.

    VastaaPoista

Kiitos paljon käynnistä ja kommentistasi!